27 Feb 2012

Sebelum & Selepas

Assalamualaikum, salam sejahtera 1 Dunia!

PERHATIAN : Ini bukan iklan rawatan pelangsingan badan atau produk kecantikan. Hehehe :D

Aku saje-saje la bukak gambar-gambar lama aku kan, lepas tu terjumpa la gambar lama, masa Tingkatan 5 (2009) dan jugak masa sekarang (2012). Aduhhh.. Jauh sangat bezanya..

Atas dan bawah adalah orang yang sama, cuma tahun sahaja yang berbeza.
Lain kan?? Hehe.. Masa sekolah, biasalah kan.. Duduk asrama, jauh dari rumah. Makan pun tak sesedap macam kat rumah, dan aku rajin jugak turun jogging masa kat sekolah.

Aku start naik berat badan lepas habis SPM la. Orang yang dah lama tak jumpa aku mesti cakap camni:

"Eh, Rashdan dah tembam la sekarang!"

"Rashdan ke ni?"

Nak buat macam mana, duduk PASUM, makan 3 kali sehari, sedap-sedap pulak. Kat rumah, tak payah cerita lah kan. Hehehe.. Jangan risau, aku masih Muhammad Rashdan bin Roslan yang korang kenal ye. Doakan semoga aku tak lupa daratan, dan tak lupa mereka yang pernah berada di sisi. InsyaAllah :)


Aku pun nak mula menguruskan badan la pasni. Rindu jugak nak cengkung balik!

Sekian dulu bebelan aku untuk kali ni.

Aku tetap aku, biarlah masa yang mematangkan aku.

2 ulasan:

  1. sekarang lebih bahagia...hohoh
    dulu stress nak amik SPM (^_____^)

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul la kot...

      tp kesihatan kardiovaskular nak kene dijaga jugak.. n gemok sangat pun tak hensem jugak.. hehe..

      nak jadi doktor yg segak, tampan dan macho . heheh :D

      Padam