6 Feb 2012

Menghampiri Selanjar 2

Assalamualaikum, salam sejahtera 1 Dunia!

Selanjar 2 semakin dekat, dan semua 83 orang pelajar batch ke-2 USM-KLE International Medical Programme, Belgaum, India boleh dikatakan sedang menghadapi 'demam' exam buat masa sekarang. Aku pun terkena sama.. Huhu..

Bila kami nak exam nye? 14-16 Februari, kami bakal menempuh 'battle' kami yang ke-2 setelah berjaya menempuh Selanjar 1 dengan jayanya. Alhamdulillah...

Jadual Selanjar 2 (waktu yang dipaparkan adalah waktu India.. Untuk waktu Malaysia, sila tambah 2 jam 30 minit) :

Tiga hari sahaja..
Sebenarnya, sekarang ni kami tengah ada study week.. Ada 66 nota kuliah yang perlu dibaca.. 30 Anatomi, 27 Fisiologi, 9 Biochemstry.. InsyaAllah, sempat nak baca balik semua tu.. Kerajinan amat dituntut dalam fasa sebegini. Hehe..

Akhir kata, harapannya agar kami semua dapat keputusan Selanjar 2 yang lebih gempak daripada Selanjar 1 tempoh hari. Aku yakin kita semua boleh. Tapi, aku nak tanya satu soalan:

Sudahkah anda semua bersedia???????

Kalau aku, belum sedia lagi. Hehe.. Ada banyak lagi yang nak kena cover ni. Namun, jangan tertekan sangat yer kawan-kawan. Satu lagi, jaga kesihatan baik-baik, nanti tak pasal-pasal sakit masa exam, sape yang susah? Korang jugak...

Baiklah, setakat ini dulu bebelan aku untuk kali ni. Aku ada banyak buku dan lecture note untuk dibaca. Doakan kami berjaya! =)

Pantang kalah sebelum berjuang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan