12 Dis 2010

Jomheboh @ Bukit Jalil

Dengan secara tak sengajanye, aku terpergi ke Jomheboh kat Bukit Jalil, hari Sabtu, 12/12/10.... Nih first time pegi Jomheboh kat KL... 2nd time nih pegi Jomheboh, lepas kat Kota Bharu hari tu...


Aku gerak kat sana pukul 11.00 pagi, bersama Amirul Asyraf @ Encik Amirul... Diimport dari Gunung Rapat, Ipoh... Hehehe... Gandingan dua Encik yang pastinya menggegarkan.. Aku pun Encik gak... (nama aku kat facebook.. 'Encik Rashdan')


Gerak naik LRT jekkk... Kos : 2 hengget + sehengget 9 posen = 3 hengget 9 posen... Dah lama tak naik LRT aliran Ampang... Kalau dulu kat ASiS, selalu gak naik... Agak nostalgia di situ ek.. Especially bila lalu kat stesen Cheras, Bandar Tun Razak ngan Bandar Tasik Selatan.. Emo jap..


Dipendekkan citer, maka sampailah kami di Jomheboh... Mak nenek! Panas terik... Sesak dengan lautan manusia.. Aduyai....


Macam biase, nampak artis2 je tadi.. Malas nak sebut nama... Tapi tadi sempat gak mencapub kat Melodi! Hahahaha..


Ramai orang kat sana.. Sampai nak beratur beli tiket LRT pun panjang semacam je...


Hasilnya daripada Jomheboh kali ni, beli goodies bag Mamee (RM10) + SUNBURN!! Abes muka aku!!! =(


Tak berakhir di situ... Aku ngan Amirul pegi Mid Valley lak.... G makan KFC... Paling tak bley blah, kitorang banyak giler try tester... Hahaha.. Hampir kenyang perut....


Best ar pegi Jomheboh... Satu je yang tak best, SUNBURN!!! Mesti kena bahan ngan dak2 nih.... Aduhhh....

Rashdan Roslan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan