8 Nov 2010

~Tag dari Norisah Abu

Nak tau 25 perkara tentang saya?
sape2 yg nak, sila teruskan pembacaan,
yg tak mau boleh klik ikon pangkah kat top right skrin anda.
Terima kasih. :D


1. Saya anak bongsu!


2. Saya sorang je putera dalam adik beradikku... ade 3 orang kakak....


3. Saya telah mendapat title 'Pak Cik' sejak 2006 lagi... hahaha..... 3 orang dah anak buahku...


4. Dilahirkan di Hospital Raja Perempuan Zainab II, Kota Bharu, Kelantan pada 14 Disember 1992..


5. Abahku bukan orang Kelantan, beliau asal dari Pahang.. tapi mak aku orang Kelantan la... 4 tahun lagi kami akan stay di Kota Bharu... Lepas tu kami akan menetap di Tanah Merah, Kelantan.


6.Saya paling tinggi dalam family... Hahaha...


7.Saya paling minat benda2 yang ada unsur2 vanilla...


8. Suka hazelnut! Almond second...


9.InsyaAllah boleh berdiri atas kaki sendiri, sebab aku suka mengembara dan bercuti-cuti 1Malaysia nih... Hehe... Nak kenal banyak tempat... Bermusafir sambil melihat kebesaranNya...


10.Orang kata, saya ada kembar kat PASUM.... Tapi sebenarnya, takde!


11.Saya kena reject ngan JPA ke oversea!!! Huaaaaaa.... Tapi alhamdulillah, dpt JPA utk local gak...


12.Mood saya tak menentu.. Ada kalanya saya boleh jadi banyak cakap, n ada masanya bleh jadi pendiam.... Bergantung pada persekitaran la...


13.Memiliki motor Yamaha 135LC yang dibiarkan tersadai di Kota Bharu... Takleh bawak kat UM...


14.Saya pilih kawan hanya yang boleh membantu saya ke arah kebaikan... Sorry, I have to do so... Tak bererti saya sombong...


15.Saya masih single and available.... Dulu pernah ada 'teman tapi mesra', tapi magisnya sudah hilang... Hehe...


16.Tak pernah couple, dan takkan couple kot, InsyaAllah.... Nak bercinta pas kawen larh!


17.Jiwa saya semakin kuat, tidak rapuh macam dulu...Ketabahan hati meningkat dengan bagusnya....


18.Saya bukan seorang penggeli... Hehehe... Bak mai la benda2 yg geli2 tu... Haha..


19.Saya dah ada lesen memandu kelas B2 ngan D.... Hehe...


20.Kalau saya tak sambung belajar kat PASUM hari tu, mungkin saya sedang belajar di Kolej Matrikulasi Selangor.... Hehehe...


21.Saya suka dengar semua jenis lagi... Dari era pop yeh yeh sampai sekarang... Hehe....


22.Tak pernah hafal satu pun lagu English dengan  full... Separuh2 tu banyak laaa....


23.Saya boleh menyanyi apa! Buat beberapa persembahan dulu kat sekolah... Antara lagu2 yang diSUMBANGkan olehku adalah Melati Di Tapal Batas, Lebaran Ini, Joget Kenangan Manis, dan Terima Kasih Cinta..... Seronok gak jadik seorang penyanyi nih... walaupun kebanyakan masa menyanyi tu dihabiskan dalam bilik air... Haha..


24.Tak main sukan sangat, tapi adalah jugak masuk event sukan sikit2, macam larian je.... Sebab tu badan jadik macam nih sekarang... Haha...


25.Saya hensem, tampan, bergaya, berketerampilan dan kacak... Ada ciri2 suami mithali... Hehe... Kalau suka, bagitau je la, tapi kita tak boleh couple lagi.... Wait 4 me k..?


Saya tak nak tag sesape.... Hehehe...


Rashdan Roslan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan