22 Nov 2010

SEM 2..... MULA!

Pejam celik, pejam celik, da sem 2 da aku kat PASUM....


Ape la nak jadi ngan result sem 1 aku... Adeh... Dalam 2-3 minggu lagi kuar arr... Hehe.. Lagi lama tak kuar result lagi bagus la... Tenteram sket kepala ini yang pusing skang... Banyak lak masalah mula2 nih... Aduii... Sabar je la Rashdan, ini semua dugaanNya... La Tahzan, Rashdan... Anda harus kuat!


Sem 2 ni, aku nak jadi baik lah. Tak macam dulu, penuh dengan kekhilafan. Sebab aku baru sedar, bahawa diri aku disayangi. So, kena buat sesuatu utk bayar balik kasih sayang yang aku dapat. Tapi tak mungkin sama nilainya dengan kasih sayang yang aku dapat. Betapa indahnya... :)


Nak tukar gaya belajar sikit, biar lagi efektif.. Takde dah stadi last minute, sebab aku dah serik!!


Sebab ni adalah last sem aku kat PASUM, aku akan cuba kenal lagi ramai orang kat sini, dan spend banyak masa ngan kawan2... Pasni susah dah nak jumpa anda semua... Mungkin kita akan berbeza haluan lepas ni...


Tutorial ngan amali takde lagi utk first ngan second week... Boleh la relax sikit... Baru lepas cuti kan....


Ya Allah, permudahkanlah urusan aku di sem 2 ini... Semoga aku dapat menempuh hari2 aku dengan baik, dan semoga aku sentiasa dalam redhaMu...


Rashdan Roslan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan