30 Nov 2010

Disember...

Hari ni hari terakhir bulan November, dan esok dah bulan Disember... Maknanya tinggal lagi baki 31 hari utk tahun 2010..


Jangan ingat kalendar Gregorian je... Sistem Islam lagi terbaek la! Daripada segi tahun hijrah pulak, hari ni 23 Zulhijjah... 7 hari lagi ke tahun 1432 Hijrah... Da makin tua kita nih...


Bulan Disember adalah bulan yang paling dinantikan bagi aku, sebab ni adalah bulan kelahiranku!! Woohoo!! Tapi dalam ramai2, aku la antara yang paling lambat birthdaynya... Tapi nasib baik tak lahir bulan 1, kalau tak, aku SPM tahun nih.. Hehehe....


Tak nak bercerita panjang la pasal bulan Disember nih... Sape yang dah kawan lama ngan aku, insyaAllah tahu bila birthday aku... Tepuk dada, tanya diri sendiri... :)


Tak sabar tunggu birthday tahun ni... Tapi maybe skali ngan kuar result Semester 1... Hadoi... Dapat 4.00 atau kurang?? Jeng jeng jeng!!


Rashdan Roslan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan