5 Mei 2012

Selanjar 3 : TAMAT

Assalamualaikum, salam sejahtera 1 Dunia!

Akhirnya setelah berhempas-pulas berjuang dalam Selanjar 3, tamat pun segala perjuangan. Hasilnya macam mana? Mungkin 2-3 minggu lagi, tahu lah nasibnya. Alhamdulillah, setiap kertas dilalui dengan keyakinan yang lebih tinggi berbanding Selanjar 2..

Ke mana arah aku selepas Selanjar 3? Aku ke Manipal, untuk melawat rakan yang dah lama tak jumpa, akhirnya bakal berjumpa semula di bumi India bertuah ini. Trip aku kali ni adalah secara bersendirian. Bukan kerana aku seorang penyendiri, tapi aku nak meningkatkan keyakinan diri aku. (tak habis-habis lah kau ni Dan, dari Malaysia lagi suka jalan jauh sorang-sorang...) Lagipun, majoriti budak lelaki pergi bersuka-ria kat Wonder La, Bangalore.. Aku dah pergi dah kat Wonder La dulu.. Tu yang aku tak ikut... Tengok ni, agak manis kenangan itu :)


Ada juga yang memilih untuk tinggal di Belgaum.. Rugi la, ni last cuti kita sebelum final exam.. Huh? Final exam?!



Semasa aku sedang menulis ni, aku sedang berada di Manipal. Sape kata masa bercuti pun tak boleh update blog? Hehe... Nanti aku update kemudian sekembalinya aku ke Belgaum. Setakat ini, semua pun seronok. Itu aje klu yang aku bagi. :)

Nantikan entri tentang percutian aku di Manipal ye. InsyaAllah tak lama lagi aku taip.

Berjalan, bermusafirlah, melihat kebesaran Tuhan.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan