27 Ogo 2011

Senarai Pemenang

Assalamualaikum, salam sejahtera, salam 1 Malaysia.

Keputusan bagi peraduan yang julung kali di blog ini, iaitu 'Duit Raya' telah pun ada. Keputusan adalah MUKTAMAD. Berikut disampaikan keputusannya:

Pemenang RM10 (setiap seorang) :

1. Amirah Mia

Ucapan yang sangat jujur dari beliau. Apa lagi yang aku boleh aku kata? Kecuali ayat last tuh. Cukup syarat je? Memang wajib pun ayat tu. Tengok apa yang jadi lepas ni kalau takde ayat tu. :)

2. Aris Ismail

Mamat ni silap letak ucapan lak. Orang suruh tulis kat fan page, dia tulis kat blog lak.. Haihhh! Tak perlu panjang-panjang.. Ucapan yang sempoi sahaje, tapi menusuk kalbu. Nice.. :)

3. Pemadam Pensil


Yang ni kreatif, sepatutnya aku nak jadikan penyertaan ni no. 1, tapi tak boleh, kenapa? Sebab takde ayat "Nak duit raya boleh?". Itu mandatori la. Tapi sebab kekreatifan dan usaha (siap edit gambar aku lagi), aku bagi dia no.3.. Izinkan aku guna gambar ni lepas ni yer?

Pemenang top-up RM5 (setiap seorang):

4. Awang Azzizul

Ini peserta yang paling awal menghantar penyertaan, cuma ucapan orang lain lebih bagus. Suka dengan ikon-ikon tu... Takde rezeki kali ni, cuba lain kali yer. :)

5. Izudin Rifli

Ayat terlalu simple la. Hehe.. Kalau boleh kasi up sikit, gerenti dapat top 3. Sebab hantar last minute, dapat no. 5. Takpe, jangan putus asa.

Kesimpulan daripada peraduan kali ni, blog aku tak cukup menarik. Kenapa? Jumlah penyertaan yang sangat hambar. Takpe, aku akan berusaha dengan lebih lagi pada masa akan datang, dengan hadiah yang lebih lumayan. Mungkin hadiah nanti dari India, kalau aku bermurah hati.

Rezeki tidak datang bergolek!

2 ulasan:

  1. alhamdulillah dpat gak top-up RM 5
    Terima Kasih Abg. Rashdan :o

    BalasPadam
  2. Awang, sila PM kat aku nombor fon kau..

    BalasPadam