21 Sep 2013

Kepulangan


..السلام عليكم و رحمة الله و بركات

Salam sejahtera, semua. Entri ringkas ini tentang kepulangan rakan baik aku ke Amerika Syarikat.

Tarikh 21 Ogos 2013. Hari terakhir aku dapat bersama rakan baik aku, Khairul Amin bin Kamarulzaman di Malaysia. Ini merupakan kepulangan terakhirnya di Malaysia sebagai pelajar. Tahun depan, pulangnya dia sebagai seorang graduan jurusan Kejuruteraan Mekanikal dari Vanderbilt University, Nashville, Tennessee, USA.

Bersama kawan baik aku =)


Macam tahun lepas, ramai je yang menghantar Amin pulang ke USA di Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra (LTSIP), Kota Bharu. Orang baik mestilah ramai yang suka, dan ramailah yang sudi meluangkan masa. Macam aku, dah lama bersahabat baik, sejak darjah 5 lagi. Tak aci la pulak, selalu dia je yang dihantar. Tu lah, sape suruh balik lambat sangat kan.

Good friends since 2005

Amin dan 'bini-bini'nya. Eh!

Cikgu Norizan, Kaunselor SMK Ismail Petra dan Kak Afzan pun turut sama di LTSIP

Bersama rakan-rakan sekolah rendah, SK Ismail Petra 1. Tak berapa nak kecik dah semuanya.

Geng-geng jejaka SMK Ismail Petra. Abaikan aksi kurang sesuai itu. Hehe

Semoga senior year Amin berlalu dengan gemilang dan semoga berjaya menggenggam segulung ijazah pada tahun depan. Cemburu jugak sebab aku grad lambat lagi, 2016. Rezeki masing-masing kan. Sabarlah, sesungguhnya Allah bersama orang yang sabar. =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan