14 Okt 2012

Menang Atau Tidak, Kelantan Cuti Umum!

Assalamualaikum, salam sejahtera 1 Dunia!

Entri kali ni berkaitan Piala Malaysia 2012. Hari ini, Kerajaan Negeri Kelantan telah mengisytiharkan bahawa pada 21 Oktober nanti adalah cuti umum bagi seluruh negeri Kelantan.


Menteri Besar Kelantan telah mengumumkan hal ini dalam laman Facebook beliau. Untuk maklumat yang lebih lanjut, lihat print screen di bawah...


Semoga pasukan The Red Warriors akan membawa pulang Piala Malaysia ke Negeri Che Siti Wan Kembang ini.. Menang atau kalah, tetap TRW di hati!

Meskipun takkan ke Stadium Shah Alam untuk menonton final nanti gara-gara kaki yang masih belum sembuh, namun cukuplah sekadar sokongan dari jauh. Aku yakin bahawa Stadium Shah Alam nanti akan dibanjiri dengan ramai penyokong TRW, seperti yang anda semua dapat lihat selama ini. Namun, elakkanlah insiden yang boleh menjatuhkan maruah negeri Kelantan dan jauhkanlah diri daripada perbuatan yang membahayakan diri sendiri.

Kepada yang naik bas, kereta, kapal terbang, berkonvoi motor atau kereta dan sebagainya, harap anda semua selamat perjalanan pergi dan balik..

Akhir kata.......

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

GOMO KELATE GOMO!!!!!!

6 ulasan: