22 Jan 2013

Sirih Pulang Ke Gagang 2013

Assalamualaikum, salam sejahtera 1 Dunia!

Entri kali ini tentang program tahunan OASiS, iaitu Sirih Pulang Ke Gagang 2013. Kalau ada yang masih tak tahu, OASiS adalah pertubuhan rasmi alumni bekas pelajar SM Sains Alam Shah (ASiS). OASiS adalah...

OLD BOYS OF ASiS

Program ni bakal berlangsung pada Sabtu ini, 26 Januari 2013, bertempat di SM Sains Alam Shah, Jalan Yaacob Latif, Bandar Tun Razak, 56000 Kuala Lumpur.

Status kehadiran aku : Tidak hadir, sebab kekangan jarak dan masa.

Berikut antara program yang bakal diadakan..


Secara jujurnya, aku cemburu! Aduhai.. Tu la, nak belajar kat India sangat.. Takpe lah, rezeki masing-masing kan.. Semoga program ini akan berjalan dengan lancar dan jayanya! Sokong dari jauh sahaja.. Tak sabar nak tengok gambar-gambar yang bakal dimuat naik oleh cikgu-cikgu dan para OASiS sekalian.. Para OASiS yang berkelapangan, sila hadir ke program berkenaan. Pastinya aktiviti-aktiviti berkenaan dapat mengembalikan memori kita sewaktu bersekolah di sana.

Oh ya, sebelum tu, aku tak berdaftar lagi sebagai ahli rasmi OASiS.. Nanti aku balik Malaysia la deh. Hehe..  Hari tu tak sempat nak daftar sebabnya korang tahu sendiri la kan tentang musibah yang melanda masa aku balik Malaysia hari tu.. Jangan khuatir, aku akan tetap menyokong program OASiS dari jauh. =)

nota kaki : pesta buah-buahan tu!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan