12 Sep 2012

Tumblr-ing

Assalamualaikum, salam sejahtera 1 Dunia!

Kurang cerita la dalam 'cuti panjang' ni. Bosan pulak. Jadi, aku ambil keputusan untuk aktifkan kembali akaun Tumblr aku. Sebenarnya dah lama ada, dan dah lama jugak tersadai.



Tumblr ni memberi satu dimensi berbeza dalam berblogging. Rasa lain sikit, namun aku tetap akan jadikan blog ni sebaga i tempat membebel. KatTumblr tu untuk post-post yang pendek sahaja. Dua-dua pun aku akan update. Wah! Macam kahwin dua... Hahahaha..

Jemputlah berkunjung ke blog Tumblr saya yer. Saya budak baru belajar (main Tumblr), kalau salah tolong ajarkan.. Alamat Tumblr aku: rashdanroslan.tumblr.com


Akhir kata, terima kasih atas sokongan anda semua, dah hampir 58,000 pageviews dah kat blog ni. Alhamdulillah :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan