29 Ogo 2010

Shopping Raye.....

Shopping raye - aktiviti wajib setiap tahun! Hehehe... Ade2 je yg nak dibeli setiap tahun.... Kalau last year aku dpt 'sumber' duit daripada duit claim tiket bas ekspress mase cuti penggal, tahun ni aku dapat duit JPA... hehe....

Minggu lepas (21/08/10), shopping kat Mid Valley... Jalan2 smpai penat... Adeiii... Sape suruh cari penyakit enn.. Haha... Last skali jumpa kat Metrojaya - T-shirt Diesel kaler purple, berjalur-jalur.... Harga? 30 hengget... Sebenarnye 60++ hengget... Diskaun..

Semalam lak (28/08/10), aku pergi jalan TAR, jalan masjid india ngan Sogo.... Penat laaaaaaaaa...... Adeiii.... Beli baju melayu... Harga? Sikit je lagi nak smpai RM100.... Kain bagus wooo... Kain satin no.1... Kaler MERAH! Hehehe... Lepas tu beli seluar Snails... 60 hengget... Last skali, beli t-shirt BUM, 30 hengget je.... Kalau tade diskaun, ade gak dlm 60 hengget...

Mane gambar? Ta bleh tunjuk lagi... Nanti hilang keekskusifan raye aku.... Hua hua hua.... By the way, sangat syok menghabiskan duit tahun ni... Parents aku hepi la tu... Hehe... Sebab at least, tak spend duit diorang.... Nasib baik dapat JPA... Alhamdulillah.. Thanx JPA!

Overall, tahun ni habis lebih kurang RM200 la utk shopping raye.... Adakah ini dianggap membazir? Aku harap tak.... Jauhilah diri anda semua daripada membazir, especially dalam berbelanja utk raya ni... Sesungguhnya membazir itu sedare syaitan....

Tak lama lagi Syawal akan menjelma (dan tak lama lagi Ramadhan akan meninggalkan kita)... 'Pulun' habis-habisanlah dalam ibadat utk 10 hari terakhir Ramadhan ni...

Rashdan Roslan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan