15 Jun 2012

SELANJAR 3 : Keputusan

Assalamualaikum, salam sejahtera 1 Dunia!

Aku baru perasan yang aku tak post lagi pasal tajuk di atas. Hehehe.. Maafkan aku. Almaklumlah, sibuk sangat. Padahal dah sebulan resultnye keluar...



Selanjar 3 menyaksikan aku lulus lagi. Alhamdulillah, masih berada dalam zon selesa. Berikut adalah keputusan aku:

MCQ : C-
SEQ : B-
OSPE : A-

GRED KESELURUHAN : B-

Syukur alhamdulillah, tapi result aku tak berganjak, kat kawasan B- je. Selanjar 1, Selanjar 2, Selanjar 3, semua pun B-. Takpe, sekurang-kurangnya aku konsisten, dalam zon selamat. Aku pun teringin nak dapat gred yang lebih tinggi macam A+, A- tapi bukan rezeki aku lagi kot. Takpe, dengan result macam ni pun dah cukup bersyukur.

Matlamat aku hanya ingin terus ke Phase II, tak nak repeat Phase I ni dah. Kalau aku teruskan macam ni, insyaAllah aku boleh! Cuma tak boleh terus selesa. Kena berusaha juga, kalau boleh dapat Distinction tu adalah satu bonus. Kalau tak dapat pun, tak kisah..

Sebulan lagi masa tinggal untuk Peperiksaan Professional Fasa I. Doakan kami semua berjaya!

Doa, usaha, ikhtiar, tawakal.

2 ulasan: